آریا سعادتمند

طراح وب سایت و تولید کننده محتوا

فیلم برداری زمینی و هوایی

کوهنورد و طبیعتگرد

ساخت انواع تیزر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آریا سعادتمند

طراح وب سایت و تولید کننده محتوا

فیلم برداری زمینی و هوایی

کوهنورد و طبیعتگرد

ساخت انواع تیزر

زهره سریزدی

سلام و احترام

تعریف پروژه سرکار خانم زهره سریزدی :

– ری برند ( نام، لوگو، نقشه مسیر راه، وب سایت، آموزش )

– فیلم برداری ( ۱۰ فیلم بی رول از پر فروش ترین محصولات )

– تصویر برداری ( + آموزش و تمپلیت سازی برای بعد از اتمام همراهی ما در پروژه )

– طراحی وب سایت ( ارائه منو محصولات و خدمات، خرید آنلاین، بازایابی آنلاین )

– اینستاگرام ( آموزش، ارائه محتوا، امنیت، تعامل و آموزش حرفه ای مدیریت )

 

 

خب با نام خدا

با خانم سریزدی در خصوص همکاری موارد بالا به توافق رسیدیم و با صرف زمان کوتاه و هزینه اقتصادی به جمع آوری اطلاعات و ایجاد راهکار ها، نقشه راه رو طراحی کردیم.

و نوبت روز آموزش رسید که ایشان توجیح شدند و منجر به تغییر نام و لوگو بزینس شد.


اولین کلیپ و آزمون خطا از مشاوره های خانم سریزدی، رکورد شد
این کلیپ در خصوص نمایش یکی از فینگر فود های پر طرفدار ایشان است به نام فینگر فود فرنچ سوخاری
این کلیپ برای اینستاگرام استاندارد سازی شده بود، بنابراین با توافقمون به استاندارد ۴:۵ ساخته و ارائه گردید.

نکته ای که وجود داره ، خانم سریزدی فردی کاملا آرام و مهربان هستند و ازشون رفتار هیجانی و آرتیستی زیاد بر نمیاد، بنابراین سعی شد چهره آرام و مهربان ایشون رو راسته کاریمون قرار بدیم.
و بگم این فینگر فودشون خیلی خوشمزه بود .

به این نوع فیلمبرداری و ادیت چی میگن ؟ BRoll

بی رول به معنی ادیت فیلم بصورت تکه تکه است که مفهوم داستان را بصورت خلاصه بیان می کند.
منظورمون اینه که زمان را کوتاه کنیم و جلوه سینماتیک ویدیو فیلم گرفته شده رو بیشتر کنیم.

باهم ببینیم :


دومین کلیپ با احساس بیشتری ساخته شد البته اینجا حواسمون نبود و اون استانداردی که تعریف کرده بودیم جهت سایز ویدیو فراموش شد و ویدیو ۱۶:۹ ساخته شد.
تو این کلیپ ستایش کوچولو هم به عنوان مانستر که دیزاین شده بود نقش آفرینی میکنه.

ضمن اینکه فینگر فود کاپ کیک گوشت قارچ زهره سریزدی خیلی خوشمزه بود، دقت کرده باشین، حرکات آرتیستی یکم آپدیت شد و دوربین سطح تحرک پذیری بیشتری به خودش گرفت.

فیلم های ساخته شده بر پایه BRoll باید هیجانی باشه تا تاثیر به سزایی روی کاربر بذاره، پس تا میتونیم تایم کوتاه یه هیجان برای کاربر ارائه می کنیم.

باهم ببینیم :


سومین کلیپ برگشتیم به استاندارد ۴:۵ برای نمای بهتر در اینستاگرام
احساس و هیجان در این ویدیو پیشرفت داشت از طرف خانم زهره سریزدی و سعی کردیم ویدیو زیر دو دقیقه باشه و نوع حرکت دوربین این هیجان رو افزایش بده.
اونجایی که صدای رول شنیده میشه رو دوست دارم

ناگفته نمونه فینگر فود اسپرینگ رول خانم سریزدی هم بی نظیر بود.

 

برای این نوع فیلمبرداری که عموما کوتاه و هیجانی هستند، باید از موزیک های تند و خاص استفاده کرد و سپس … اینو چپتر بعدی بخونید

 

باهم ببینیم :